content marketing

Formy, jakie może przyjmować reklama

Definicja podręcznikowa reklamy brzmi : informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).

Reklama sama w sobie może przyjmować wiele form. Zjawiskiem w pewnym sensie najbardziej pożądanym są jest reklama w formie rzetelnej informacji. Jest ona jednak rzadko spotkana i występuje głównie w pismach branżowych gdzie mamy (przynajmniej w teorii) przygotowane przez specjalistów sprawdzone informacje na temat reklamowanego produktu. Można się spierać na ile taka specjalistyczna informacja zawierająca zarówno wady jak i zalety produktu jest w ogóle reklamą.

Reklama przechodzi przez klasyczną swoją formę zachwalania produktu i przedstawienia go jako najlepszego aż do przeciwnego rzetelności biegunu spamu.

Reklama jest już praktycznie wszędzie i możemy ze względu na medium i metody działania podzielić ją na takie kategorie jak: reklama internetowa, telewizyjna, prasowa, radiowa, billboard (reklama), reklama tranzytowa, mobilna, reklama amiantowa, zewnętrzna i spam.

Polecamy agencję reklamową, które kompleksowo stosuje różne działania marketingowe – Funktional z Krakowa.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *